Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
06.02.2013 14:02 - ДО ПРИЕМНА НА ОМБУДСМАНА - НАПОМНЯНЕ СЛЕД 3 МЕСЕЦА ЧАКАНЕ
Автор: rennie Категория: Други   
Прочетен: 1191 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 06.02.2013 14:39


До: priemna@ombudsman.bg
Тема: очаквам отговор от 3 месеца

Днес изпратих напомняне до т.нар. "обществен защитник" - Омбудсмана, който от юли месец 2012 г. досега нищо не е свършил за защита на гражданите потребители на преводачески услуги 

Здравейте,

От 3 месеца нямам никаква информация  какво става с подадената от мен жалба на 7.11.12. Не знам нито кой се занимава с нея, нито какво е свършено. Бихте ли ме информирали, моля?

Прилагам по-долу обратното писмо, което се получава автоматично:

07 Ноември 2012 г. 22:58

rennie@softisbg.com

[Fwd: ombudsman.bg form filled ]

Име: Ренета
Презиме: Тодорова
Фамилия: Стоянова
ЕГН: 570730....
Пощенски_код: 9010
Адрес: ул. "Георги Бакалов" бл.17 вх.7 ет. 1 ап. 80
Населено_място: Варна
Телефон: 0888609072
Email: rennie1957@abv.bg
Институция: Омбудсман
Описание: Днес получих от Вас отговор на жалба, каквато не съм подавала, относно „права на преводачи и процедури по преводи и легализации на документи в МВнР”. Предполагам, че е станала някаква грешка. Грешката вероятно се дължи на това, че през периода от 31.07.12, когато жалбата ми е регис трирана при Вас под номер 3058, до днес – 07.11.12, когато получих писмо с обикновена поща, съдържащо обяснения по горецитираните въпроси, които нямат нищо общо с моята жалба, бях държана в пълно информационно затъмнение относно движението на жалбата. Припомням, че в жалбата си молех единствено да уведомите компетентните органи за наличието на някои административни затруднения пред гражданите потребители на преводачески услуги. Очаквах да отговорите примерно – уведомихме тези и тези компетентни органи на тази и тази дата, очаквайте копие от отговора им. Очевидно станалата грешка можеше да се избегне, ако поддържахте публичен регистър на постъпилите писмени и устни жалби и сигнали и тяхното движение. Освен това, докато чаках отговор, установих, че сте премахнали един много важен текст от Правилника – за писменото уведомяване в 2-седмичен срок, че жалбата е приета.
Искане: 1. Да отговорите на жалба 3058/31.07.12 – става дума за права на гражданите. Очаквам копие от изпратено до компетентните власти уведомление - запитване, както направиха служителите от МС при изпращане н а жалба до тях по друг повод.
2. Да създадете и поддържате публичен регистър на постъпилите писмени и устни жалби и сигнали и тяхното движение – става дума за спазване на чл. 21 от Закона за Омбудсмана.
3. Ако не желаете да поддържате публичен регистър на жалбите и движението им, моля, поне върнете в Правилника текста за писменото уведомяване в 2-седмичен срок, че жалбата е приета.
Предходни_разглеждания: Не. Известно ми е само, че почти напълно идентичен отговор е изпратен и на жалба 3031. 


 

Първо писмо до Омбусмана:

http://softisbg.com/rennies_blog/2012/12/-30072012--.html

 

Отговор от Омбудсмана на първото ми писмо:

http://softisbg.com/rennies_blog/2012/12/-30072012-04112012.html 
 

 




Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rennie
Категория: Бизнес
Прочетен: 387532
Постинги: 220
Коментари: 12
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031