Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 20:27 - МОЯТА КОРЕСПОНДЕНЦИЯ С ОМБУДСМАНА В ПЕРИОДА ОТ ТРИТЕ МЕСЕЦА, ДОКАТО ЧАКАХ ОТГОВОР НА ПЪРВОТО СИ ПИСМО
Автор: rennie Категория: Други   
Прочетен: 1461 Коментари: 0 Гласове:
0




Sent: Tuesday, September 04, 2012 12:50 PM   Уважаема г-жо ...,   Във връзка с телефонния ни разговор, проведен на 03.09.12 г. по Ваша инициатива и от Ваш номер 0895663545 – по-скоро ваша централа, доколкото разбирам, защото при опит да Ви се обадя, чух записано гласово съобщение, което ме молеше да набера вътрешен номер, а аз не знам такъв, но и не смятам, че ми е необходим, имам следната молба:   Бихте ли потвърдили или коригирали дадената от Вас устна информация:   1. Обадихте се, за да ме успокоите, че се работи по жалбата ми.   2. Изпратили сте писмено запитване до МВнР (или и до КО? или и до двете?), но не ви е известно на коя дата. Още нямате отговор от тях.   3. Жалбите се разпределят от ръководството. Имена не можете да цитирате.   4. Устните уговорки и разпореждания по сериозни въпроси са обичайна практика и няма никаква опасност да доведат до объркване и/или грешки по отношение устно предадената информация. В тази връзка бих желала да споделя следното: два пъти съм се обаждала по телефона до приемната, но нищо не мога да удостоверя черно на бяло. Следователно, все едно никога не съм установявала контакт.   5. Не сте задължени да ми изпращате писмено известие в двуседмичен срок, че жалбата ми е заведена под определен номер на определена дата, в този и този отдел, на отговорност на този и този служител – Вие, в конкретния случай, доколкото разбрах от разговора ни по телефона.   6. Отделът „Социални права”, касаещ пенсии, безработица и др., е най-подходящият за разглеждане на жалбата ми, касаеща затруднен достъп на гражданите до информация за квалифицирани преводачи поради административни спънки.   С уважение и пожелание за лека работа, Р. Стоянова     Tuesday, September 11, 2012 4:53 PM   Здравейте г-жо Стоянова ,   В отговор на имейла Ви бих искала да Ви уверя, както и в проведения с Вас телефонен разговор, че вече се работи по Вашата жалба. Както сме се уточнили, ще получите писмен отговор за резултата и предварително ще Ви позвъним за да го очаквате по пощата.   Хубав ден, г-жа ...   Sent: Wednesday, September 12, 2012 8:54 AM   Здравейте, г-жо ...,   Благодаря за отговора, макар че не е задоволителен. Моля, обърнете внимание, че използването на възвратен глагол, "вече се работи" в писмото Ви, издава нежелание за поемане на отговорност - нищо лично, просто така са ни учили в университета.   Освен че не ми става ясно кой и как работи по жалбата ми, не разбирам и защо не спазвате Правилника на институцията, в която работите - визирам по-конкретно точката (член май беше) за писменото известие в 2-седмичен срок (че жалбата ми е заведена под определен номер на определена дата, в този и този отдел, на отговорност на този и този служител).   Не знам дали фактът, че не само Вие не го спазвате, може да се счита за смекчаващо обстоятелство.   Моля, уведомете ме кой и какво конкретно е свършил по жалбата ми досега (имена, дати).   Приятен ден, Стоянова   Sent: Monday, September 17, 2012 11:14 AM   Здравейте г-жо Стоянова,   Разбира се, че ще Ви информираме за това, за което питате. Жалбата Ви е заведена под № ... и е разпределена на мен – .... – отдел „Социални права”   Хубав ден ...     Sent: Monday, September 17, 2012 3:27 PM   Здравейте, г-жо ...,   Благодаря за писмото, с което потвърждавате, че жалбата ми е заведена под № ... и е разпределена на Вас – ... – отдел „Социални права”.   Пропуснали сте да отбележите датата, на която е заведена жалбата. Доколкото ми е известно, тя е 31.07.2012. Моля, потвърдете или коригирайте информацията за датата, на която е заведена жалбата ми.   Приятен ден, Стоянова   Tuesday, September 18, 2012 9:33 AM   Да, г-жо Стоянова, жалбата Ви е заведена с дата 31.07.2012 г.     Хубав ден ...   Sent: Monday, October 01, 2012 10:22 PM   Здравейте, г-жо ...,   Не смятате ли, че след цели два месеца чакане все пак заслужавам поне мъъничко информация за това, какво сте свършили по жалбата ми? Бях помолила само да уведомите компетентните органи за това и това. Много ли е трудна тази задача? Толкова ли сте заети?! Да не би да сте се сетили, че не е за Вашия отдел? Или просто ме презирате, защото съм имала глупостта да пусна жалба до Омбудсмана? Започвам да си мисля, че е последното.   Колко загубена съм била да се надявам, че ще ме зарадвате по случай Деня на преводача - 30.09.12!   Желая Ви приятен ден, спокоен сън и спорна работа, КАКТО ВИНАГИ,   Ваш покорен раб, Стоянова   ПП. Следващия път, ако въобще се осмеля да Ви пиша, ще трябва сигурно да Ви титуловам "Ваше величество". Вашето безразлично отношение ме навежда на тази мисъл.   Sent: Tuesday, October 02, 2012 9:34 AM   Здравейте г-жо Стоянова ,   Както вече Ви информирах, изпратихме информацията с предложенията Ви до Министерство на външните работи, но все още нямаме отговор от тях. Това е причината да не Ви отговаряме все още. Няма друга причина. Когато получим отговор от Министерството, ще Ви информираме, незабавно, както вече знаете.   Приятен ден, ...   Sent: Tuesday, October 02, 2012 11:03 AM   Здравейте, г-жо ...,   Отговорът Ви издава некомпетентност, за съжаление, но, бързам да добавя, че аз в никакъв случай не оспорвам Вашата компетентност като цяло, а единствено дефицита на такава в конкретния случай - моята жалба и извършеното от Вас по нея или по-точно, информацията, която сте ми дали за извършеното по жалбата ми досега (впрочем, аз съм на мнение, че и при самото разпределяне на жалбата ми към Вашия отдел е проявена некомпетентност, но това е второстепенно в случая).   Първо, кога и как сте ме информирали, че сте изпратили "информацията с предложенията" ми до МВнР? Аз за пръв път получавам тази информация от Вас черно на бяло.   Второ, кое наричате мои "предложения"? Попълненото каре "Искане" в онлайн бланката ли? Аз не съм давала никакви "предложения", г-жо .., аз просто изпратих молба ("(жалба" или "сигнал", както пишеше в онлайн бланката) до Омбудсмана като отговорна, демократична институция, защитаваща обществения интерес, някой от вас да уведоми съответните компетентни органи за това и това.   Трето, цели два два месеца чакам и накрая получавам някакви мъгливи обяснения, в които Вие не се ангажирате с нито с дата, нито с номер на документа, с който сте изпратили "информацията с предложенията" ми до МВнР.   За сравнение, на 03.09.12 г. изпратих молба до МС по друг повод и на 19.09.12 получих официален отговор по е-поща. Разпечатах го - съобщават ми, че са препратили молбата ми до МВнР. Разпечатаният документ носи дата 14.09.12 и номер 2711/12. Сега очаквам да получа копие от отговора на МВнР до МС и нищо чудно да го получа преди Вашия отговор (или "решение", както доколкото съм наясно го наричате). В писмото от МС се цитират членове на закони, по които са действали. А Вие се задоволявате само с общи приказки.   Заради всичко това, не приемам "отговора" Ви за истински отговор, а го считам за презрително отношение към гражданка на Р. България от Ваша страна и ще остана на това мнение, докато не получа компетентен отговор със задължителните минимални реквизити - дата и номер на документа, с който сте изпратили "информацията с предложенията" ми до МВнР.   Очаквам възможно най-скоро отговор от Вас, тъй като действията Ви до този момент са не само незадоволителни от моя гледна точка, но компрометират и авторитета на самата институция Омбудсман в България.   До скоро, Стоянова     Sent: Thursday, October 11, 2012 9:31 PM   Г-жо ...,   с настоящето Ви напомням, че все още съм в пълно неведение относно извършеното от по жалбата ми.   Да не би да сте ми писали, пък да не съм получила писмото? Може би вече сте готови с решението?   Или към края на тримесечния срок спокойно ще ме уведомите, че жалбата ми не е била за Вашия отдел?   Очаквам отговор, Стоянова



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rennie
Категория: Бизнес
Прочетен: 388883
Постинги: 220
Коментари: 12
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930