Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.12.2012 20:51 - ВТОРО МОЕ ПИСМО ДО ОМБУДСМАНА НА РБ, ИЗПРАТЕНО НА 07.11.2012 ЧРЕЗ Е-БЛАНКАТА НА САЙТА ИМ
Автор: rennie Категория: Други   
Прочетен: 1276 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 21.12.2012 19:07


Изпратено, както и първото, чрез електронната бланка на сайта на Омбудсмана. Откакто го изпратих на 07.11.12 до ден днес - 17.12.12  -  нямам представа какво работят
 по него и дали изобщо са го завели. Те си измениха правилника през септември тази година и вече не са длъжни да уведомяват в двуседмичен срок, че жалбата/сигналът е заведен/а под този и този номер на тази и тази дата и че еди-кой си служител е ангажиран по случая, още по-малко пък - служителите да поддържат връзка с подалите жалба/сигнал, както беше по стария правилник. Регистър на постъпилите жалби/сигнали не водят, въпреки че по закон са длъжни. Така че се намирам в пълно информационно затъмнение и си мълча, няма как. Ако отговорят - отговорят. Ще изчакам докъм Св. Валентин "13, без да ги безпокоя по какъвто и да е начин.

Име: Ренета
Презиме: Тодорова
Фамилия: Стоянова
ЕГН: ...
Пощенски_код: ...
Адрес: ...
Населено_място: ..
Телефон: ...
Email: ...
Институция: Омбудсман
Описание: Днес получих от Вас отговор на жалба, каквато не съм подавала, относно „права на преводачи и процедури по преводи и легализации на документи в МВнР”. Предполагам, че е станала някаква грешка. Грешката вероятно се дължи на това, че през периода от 31.07.12, когато жалбата ми е регис трирана при Вас под номер 3058, до днес – 07.11.12, когато получих писмо с обикновена поща, съдържащо обяснения по горецитираните въпроси, които нямат нищо общо с моята жалба, бях държана в пълно информационно затъмнение относно движението на жалбата. Припомням, че в жалбата си молех единствено да уведомите компетентните органи за наличието на някои административни затруднения пред гражданите потребители на преводачески услуги. Очаквах да отговорите примерно – уведомихме тези и тези компетентни органи на тази и тази дата, очаквайте копие от отговора им. Очевидно станалата грешка можеше да се избегне, ако поддържахте публичен регистър на постъпилите писмени и устни жалби и сигнали и тяхното движение. Освен това, докато чаках отговор, установих, че сте премахнали един много важен текст от Правилника – за писменото уведомяване в 2-седмичен срок, че жалбата е приета.
Искане:
1. Да отговорите на жалба 3058/31.07.12 – става дума за права на гражданите. Очаквам копие от изпратено до компетентните власти уведомление - запитване, както направиха служителите от МС при изпращане н а жалба до тях по друг повод.
2. Да създадете и поддържате публичен регистър на постъпилите писмени и устни жалби и сигнали и тяхното движение – става дума за спазване на чл. 21 от Закона за Омбудсмана.
3. Ако не желаете да поддържате публичен регистър на жалбите и движението им, моля, поне върнете в Правилника текста за писменото уведомяване в 2-седмичен срок, че жалбата е приета.
Предходни_разглеждания: Не. Известно ми е само, че почти напълно идентичен отговор е изпратен и на жалба 3031.
Допълнителни_документи:



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rennie
Категория: Бизнес
Прочетен: 388833
Постинги: 220
Коментари: 12
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930