Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03.2013 17:19 - Потърси ме журналистка от Нова телевизия
Автор: rennie Категория: Новини   
Прочетен: 3927 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 10.08.2015 14:51


Внимание! Този постинг стана причина много хора да ме търсят с въпроса "Вие ли сте журналистката Рени Стоянова от Нова ТВ?" Обикновено казвам "не" и затварям. Някои не ми вярват и настояват да ми разкажат за проблемите си. Веднъж един човек дори каза: "Нищо, че не сте журналистка, аз да ви се оплача ..."  В чудо се видях. Дълго време не разбирах откъде е тръгнало недоразумението, докато един ден, на 10.08.2015, вместо да затворя, поразпитах обаждащия се и най-накрая недоразумението се изясни, макар че отнесох някоя и друга обида от възмутения гражданин - тръгнало е от блога ми. Аз съм писала "ПотЪрси ме журналистка от Нова Телевизия", а хората са разбрали, че пише нещо като  "ПотърсИ ме! - Журналистка от Нова ТВ". 
 Рени Стоянова, блогър 


Справка: https://www.youtube.com/watch?v=-w89ppsVKxY&feature=youtu.be
(аудиозапис на разговора с възмутения гражданин)
 




Първо получих следния любезен имейл:

Здравейте, г-жо Стоянова, Пиша Ви от новините на Нова телевизия. Моля Ви да ни изпратите телефон за връзка с Вас! Поздрави, Denitsa Surudjiiska News Reporter News Department Nova Television Porsche Business Center 41 Christopher Columbus Blvd. 1592 Sofia Tel: +359 2 805 01 29 Fax: +359 2 805 01 73 E-mail: denitza.surudjiiska@ntv.bg
Отговорих така:
  ----- Original Message ----- From: Rennie Stoyanova To: Denitza Surudjiiska Sent: Thursday, March 28, 2013 4:36 PM Subject: Re: Vypros ot Ренета Стоянова
  Здравейте, г-жо Суруджийска,   Телефонът ми е  0888 60 90 72, но не мога да Ви обещая, че ще Ви послужи, защото не съм склонна да говоря. Нещата са твърде сериозни.      Информация има предостатъчно в блога ми http://rennie.blog.bg/   Там съм публикувала цялата си кореспонденция с институциите, както и някои статии.   Диалогът продължава. Накратко, става нещо нередно в МВнР от почти година насам.   Никой още не е задал изпратения въпрос, Имате шанс да сте първи.   Мога да отговоря писмено на евентуални въпроси.   Благодаря, че ми писахте.   Поздрави, Рени Стоянова    


Почти веднага телефонът ми звънна. Г-жа Деница Суруджийска се представи и започна да ме уговаря да дам интервю. Вече били взели интервю с "другата страна", сега трябвало и с мен - за баланс. Имаше логика в това. Но когато се опитах да отклоня поканата, като предложих вместо с една никому неизвестна преводачка от Варна да поговорят например със Съюза на преводачите, тонът на госпожата стана настъпателен и гласът й зазвуча заплашително: "Щом заставате зад една теза, трябва да я защитите!" В това вече нямаше логика. Не съм заставала зад никаква теза, просто помолих журналистите да зададат едно въпросче. Ставаше дума за това, кога МВнР ще престане да събира незаконната такса за заверка на подписа на преводача. А тази госпожа ще ми приписва разни тези ... Категорично отказах! 



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: rennie
Категория: Бизнес
Прочетен: 387547
Постинги: 220
Коментари: 12
Гласове: 83
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031